ŘÍZENÍ ZMĚN / KOMUNIKACE VÝZNAMNÝCH ZMĚN VE SPOLEČNOSTI
Každá společnost prochází celou řadou změn, které mají dopad na její externí, ale i interní komunikaci. Může se například jednat o
- změnu majitele
- fúzi či akvizici
- restrukturalizaci společnosti.
To jsou klíčové okamžiky v životě společnosti, o kterých je potřeba včas a v dostatečném rozsahu informovat všechny dotčené skupiny. V případě, že firma a její vedení neposkytne všem zúčastněným relevantní informace, může to mít významný dopad na její další působení na trhu.
Vedení společnosti musí
- poskytnout informace v dostatečném rozsahu před samotným zahájením těchto významných aktivit
- však zároveň sledovat sledovat, jak jsou informace přijímány jednotlivými cílovými skupinami
- vysvětlovat nepřesné informace a vytvářet příležitosti, které pomohou k překonání neporozumění
- vytvářet optimální podmínky pro udržení či budování reputace společnosti a udržení nebo posílení pozice společnosti na trhu.
„Už v dětství nám říkali, že máme být dobří a myslet na slabší, nezapomeňme na to ani při podnikání!“
-- Tým come2us